نوشته شده توسط : پری

 

غذای ماهی نانوویت برند تروپیکال Tropical

NANOVIT GRANULAT یک غذای پایه برای ماهیان کوچک و نوزاد ماهیان می باشد. این محصول ترکیبی کوچک که به صورت گرانول بوده و در آب فرو می رود و برای ماهیان کوچک از جمله:

تترا امبر(Hyphessobrycon amandae)،

تترا طلایی (Hemigrammus rodwayi)

،mosquito rasbora (Boraras brigittae)، Boraras maculatus، pygmy cory  ،neon tetra

(Paracheirodon innesi)

همچنین نوزادان ماهی مناسب هستند.

افزایش مقاومت ماهی در برابر بیماری توسط محرک های طبیعی سیستم ایمنی، بتا گلوکان و ویتامین C تثبیت شده، انجام می پذیرد. این محصول متشکل از چندین ماده اولیه که با دقت و با بهترین کیفت ممکن انتخاب گردیده و با ویتامین ها و عناصر کمیاب متعادل شده تکمیل کننده تمام نیازهای غذایی و انرژی اکثر ماهیان بوده و تمام نیازهای غذایی آنها حتی ماهیان بدغذا همچنین بچه ماهی ها را براورده می سازد .

یک غذای کامل برای ماهی ها زینتی که در برکه نگهداری می گردند که شامل مواد زیر می باشد: ماهی و مشتقات آن،  مشتقات گیاهی، عصاره پروتئین گیاهی، نرم تنان و سخت پوستان، غلات، مخمر، جلبک (از جمله اسپیرولینا ۳%)،مخمرها(از جمله  بتاگلوکان ۱.۳/۱.۶ با دوز ۰۰۰۱ میلی گرم)،روغن ها و چربی ها، مواد معدنی(از جمله۱% زئولیت).

مواد افزودنی به ازای هر کیلو گرم:

ویتامین ها، پرو ویتامین ها و مواد شیمیایی که دارای اثر مشابه می باشند:

vit A: 29 800  IU، vit D3: 1 890  IU ، ویتامین ای: 100 میلی گرم، ویتامین سی: 500 میلی گرم

ترکیبات عناصر کمیاب غذای ماهی NANOVIT GRANULAT برند Tropical

  1. E1 (آهن) 37.8 میلی گرم
  2. E6 (روی یا زینک)  10.5 میلی گرم
  3. E5 (منگنز)  7.8 میلی گرم
  4. E4 (مس) 1.7 میلی گرم
  5. E2 (ید) 0.23 میلی گرم
  6. E8 (سلنیوم) 0.23 میلی گرم
  7. E7 (مولیبدن) 0.05  میلی گرم
  8. رنگ ها
  9. آنتی اکسیدان ها .

محصول لهستان



:: برچسب‌ها: غذای ماهی نانوویت برند تروپیکال Tropical ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پری

واتر پمپ آکواریوم یک دستگاه الکتریکی است که برای ایجاد جریان آب در آکواریوم استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک موتور آب را از یک نقطه به نقطه دیگر پمپاژ می‌کند تا به ایجاد اکسیژن در آکواریوم کمک کند. واتر پمپ‌ها انواع مختلفی دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا همواره این سوال مطرح شود که بهترین نوع واتر پمپ آکواریوم کدام است؟ اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای خرید آکواریوم هستید و  دوست دارید در این باره بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

واتر پمپ‌های مختص به آکواریوم آب شیرین و آب شور

واتر پمپ‌های مختص آکواریوم‌های آب شیرین و آب شور، به عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسایل برای حفظ سلامت محیط زندگی ماهیان در آکواریوم استفاده می‌شوند. این پمپ‌ها وظیفه چرخاندن آب را دارند تا اکسیژن‌رسانی به نحو احسن انجام گیرد

و آلودگی‌ها در آب از بین بروند.

در آکواریوم‌های آب شور و شیرین از واتر پمپ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که باعث از بین رفتن باکتری‌ها، شبیه‌سازی جریان آب و همچنین تصفیه آب می‌شوند.

انواع استفاده از واتر پمپ آکواریوم

واتر پمپ‌های مخصوص آکواریوم کاربرد بسیاری دارند و با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مزایای استفاده از واتر پمپ به شرح زیر است:

  •  حرکت آب: واتر پمپ آکواریوم میتواند جهت حرکت آب در آکواریوم استفاده شود. برقراری جریان مناسب آب در آکواریوم میتواند برای حفظ آب و برطرف کردن هرگونه انباشت آلاینده‌ها و زائدات مفید باشد.
  •  تهویه آب: واتر پمپ می‌تواند در تهویه آب آکواریوم کمک کند. برای این منظور می‌توان یک لوله به واتر پمپ آکواریوم وصل کرده و آب را از آکواریوم بگیریم و سپس این آب را به طور مستقیم به هوا بدهیم.
  •  استفاده در سیستم فیلتراسیون: واتر پمپ می‌تواند همچنین در سیستم فیلتراسیون آکواریوم استفاده شود.
  •  ایجاد آبشار یا سیلاب: در آکواریوم‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر می‌توان از واتر پمپ استفاده کرد و با ایجاد سیلاب و آبشار به این محیط زیبایی بخشید.
  • ایجاد حرکت آب در آکواریوم: با استفاده از واتر پمپ می‌توان به ایجاد حرکت آب در آکواریوم پرداخت و اینگونه به اکسیژن‌رسانی بهتر کمک کرد.

واتر پمپ حرفه ای آکواریوم

انتخاب یک واتر پمپ مناسب برای آکواریوم آب شور و پلنت بسیار مهم و حائز اهمیت است. به همین دلیل همواره این سوال مهم مطرح می‌شود که بهترین واتر پمپ برای آکواریوم آب شور و آکواریوم پلنت کدام است؟

در ادامه به معرفی برخی از بهترین واتر پمپ‌های بازار خواهیم پرداخت:

واتر پمپ کنترلی سوبو

این واتر پمپ به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در آکواریوم محسوب می‌شود که به دلیل قابلیت‌های بسیار توانسته جایگاه خاص و ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد. این واتر پمپ به دلیل قابلیت کنترلی که دارد نسبت به سایر واتر پمپ‌های موجود در بازار متمایز شده است.



:: برچسب‌ها: واتر پمپ آکواریوم , خرید واتر پمپ آکواریوم , واتر پمپ آکواریوم کرج , واتر پمپ آکواریوم در کرج , واتر پمپ حرفه ای آکواریوم , خرید واتر پمپ حرفه ای آکواریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پری

خرید فیلتر سطلی آکواریوم

هر دستگاه و وسیله‌ای برای خود قطعه‌ای دارد که نقش آن در سیستم، دست کمی از وظایف یک قلب تپنده نخواهد داشت! این قطعه با عملکرد مثبت خود، موجب کنترل و انجام صحیح وظایف سایر قطعات می‌شود. حال در آکواریوم‌ها نیز، فیلتر و سیستم فیلتراسیون دقیقا همین نقش را برعهده داشته و با شفاف و زلال نگه داشتن آب؛ بستر آکواریوم را به محیطی مطلوب برای زندگی آبزیان موجود در آن، تبدیل می‌کنند.

لذا اگر روزی تصمیم به خرید آکواریوم و نگهداری از آبزیان گرفتید، خرید فیلتر را جدی بگیرید، تا با افزایش آگاهی خود در این باره، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. در سال‌های اخیر هم از میان محصولات مختلف فیلتراسیون آکواریوم، خرید فیلتر سطلی رواج بیشتری داشته است. از این‌رو، امروز قصد داریم شما را با نحوه انتخاب و خرید فیلتر سطلی باکیفیت آشنا کنیم؛ پس تا انتهای این گفتار همراه ما باشید.

فیلتر سطلی آکواریوم

فیلتر سطلی آکواریوم

 

بهترین فیلتر آکواریوم

بی شک یکی از بهترین فیلتر ها برای آکواریوم پلنت شما فیلتر سطلی میباشد. با توجه به لایه های مختلف مدیا و حجم گردش آبی که این نوع فیلتر ایجاد میکند یکی از بهترین مدل های فیلتر برای هر آکواریومی است.

راهنمای خرید فیلتر سطلی آکواریوم

متاسفانه آب آشامیدنی که ما به صورت روزانه از آن استفاده می نمائیم و کاملا برای ما انسانها مناسب می باشد به دلیل وجود مواد شیمیایی که جهت تصفیه آن استفاده می گردد، برای اکثر ماهی ها کاملا مرگبار می باشد .

آب لوله کشی یا بطری های آب آشامیدنی، رایج ترین آبی است که در آکواریوم ها استفاده می گردد و به طور کامل ایمن نیستند. این موضوع بدین معنا نیست که تمام گرد و غبار و آلودگی های آب آکواریوم که در طول زمان انباشته می شود از منابع خارجی می باشد.

پس برای داشتن یک آکواریوم سالم، با آب کاملا تمیز و شفاف و ماهی های سالم، مستلزم استفاده از فیلترها هستید.

فیلتر سطلی آکواریوم از جمله بهترین فیلترهایی است که نقش موثری در تصفیه آب این مخزن ایفا می‌کند. این وسیله علاوه آکواریوم‌های آب شیرین، در مدل‌های آب شور نیز کاربرد داشته و لقب فیلترهای اکسترنال یا خارجی را به خود اختصاص داده است. همچنین این قطعه، با فرایندهای بیولوژیکی، شیمیایی و مکانیکی در تمیزی و بهبود کیفیت آب تاثیرگذار بوده و موجب افزایش شفافیت آن می‌شود.

چرا داشتن فیلتر در آکواریوم ضروری است؟

همانطور که پیش از این هم بدان اشاره کردیم،‌ فیلتر یکی از عناصر ضروری آکواریو‌م‌ها، به شمار می‌رود. وجود فیلتر در آکواریوم موجب جلوگیری از بروز مشکلات عدیده‌ای شده و از کثیفی آب و ایجاد جلبک در آن، پیشگیری می‌نماید. سیستم فیلتراسیون باعث بهبود گردش آب فضای آکواریوم می‌شود و با پدهایی که دارد، ذرات اضافی غذا و پسماندها را در خود جمع کرده و تا حد امکان، آب را تمیز و زلال نگه می‌دارد.

حال شاید برایتان سوال باشد که به هنگام خرید فیلتر سطلی یا هر مدل دیگری، چطور می‌توانیم انتخابی درست و خریدی مقرون به‌صرفه داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها کافیست، چند پارامتر ساده و کاربردی را در نظر بگیرید، تا لذت یک خرید راحت و به‌صرفه را تجربه نمایید.

آشنایی با ویژگی‌های فیلتر آکواریوم، مدل سطلی

از جمله مهم‌ترین مسائلی که پیش از خرید هر محصول باید بدان توجه نمایید، کسب اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی‌های محصول مورد نظرتان خواهد بود. حال اگر قصد خرید فیلتر سطلی آکواریوم را داشته باشید، باید در این باره برایتان بگوییم که فیلتر سطلی آکواریوم؛ از جمله فیلترهای خارجی به شمار رفته و توانایی ایجاد گردش مناسب آب در آکواریوم را دارد. این فیلتر، به خوبی آب را تصفیه کرده و از توان باکتری سازی فوق‌العاد‌ای برخوردار است.

همچنین حین کار آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند، و ماندگاری و طول عمر بالایی که دارد، موجب محبوبیت بیشتر آن؛ در بین خریداران شده است. ضمناً افرادی که آکواریوم پلنت دارند، خرید فیلتر سطلی برای آنان بهترین انتخاب به حساب می‌آید.

مزایا و معایب فیلتر اکسترنال سطلی

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید فیلتر سطلی آکواریوم باید بدان توجه نمایید، مزایا و معایب این محصول است. اگر از این دو ویژگی آن اطلاع یابید، بدون شک به هنگام خرید، انتخاب راحت‌تری خواهید داشت. مزایا و معایب این دستگاه، به شرح زیر می‌باشد:

مزایا فیلتر سطلی

  • قدرت باکتری سازی مناسب
  • توان بالا در ایجاد گردش آب
  • ظاهری ساده و زیبا
  • عدم ایجاد آلودگی صوتی
  • تمیزی آب در حد مطلوب

معایب فیلتر سطلی

به طورکلی این دستگاه، نسبت به سایر محصولات مشابه خود، برتر بوده و معایب چندانی ندارد. صرفا تنها خرده‌ای که می‌توان به آن گرفت؛ این است که مقداری نسبت به سایر فیلترها، قیمت بالاتری دارد؛ و این هم به علت کارایی و برتری آن، نسبت به سایرین می‌باشد.

قیمت فیلتر سطلی آکواریوم

قیمت از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که همواره به هنگام خرید، در نظر گرفته می‌شود. لذا شما باید به خوبی بررسی کنید که آیا محصول مورد نظرتان، نسبت به قیمتی که دارد، کارایی و طول عمر مناسبی خواهد داشت یا خیر!؟ یک روش ساده برای داشتن خریدی مقرون به‌صرفه، تهیه محصول موردنظر از یک فروشگاه معتبر و خوش سابقه است.

لازم به ذکر است که در این فروشگاه مرجان دریایی، خدمات عرضه و فروش فیلتر سطلی، با قیمتی استثنایی و بدون محدودیت؛ به مردم عزیز سرتاسر کشور ارائه می‌شود.

عملکرد فیلتر سطلی چگونه است؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که عملکرد فیلترها چگونه است؟ اساس کار فیلترها جمع آوری زباله های آب و زدودن تجمع سمی آمونیاک و نیترات از آب بوده و با هوادهی به آب باعث تنفس بهتر ماهی ها می گردد. این فرایند معمولا با گردش آب و به کمک مدیای داخل فیلترها امکان پذیر است.

جمع‌بندی

امروز در رابطه با نحوه خرید فیلتر سطلی و ویژگی‌های این دستگاه صحبت کردیم. همچنین دانستیم که فروش فیلتر سطلی با قیمت مناسب، یکی دیگر از خدمات ارزنده این مجموعه می‌باشد.

از اینکه تا انتهای این گفتار همراه ما بودید، متشکریم؛ و امیدواریم که نهایت لذت را از مطالعه آن برده باشید. درصورتیکه که سوال یا نظری در رابطه با نحوه خرید و فروش فیلتر سطلی آکواریوم داشته باشید، خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها، با ما و سایر کاربران این مجله به اشتراک بگذارید.

فروشگاه مرجان دریایی ارائه دهنده بهترین کالاهای آکواریومی از جمله انواع فیلتر سطلی و خارجی آکواریوم در شهرستان کرج می باشد.

سوالات متداول

وظیفه اصلی فیلتر آکواریوم چیست؟

عملکرد این دستگاه باید به گونه‌ای باشد که در نهایت موجب بهبود شرایط زندگی آبزیان و افزایش طول عمرشان شود‌. معمولا فیلترها، این کار را از طریق ایجاد گردش مناسب در آب، جلوگیری از رشد بی‌رویه جلبک‌ها، و باکتری سازی انجام می‌دهند.

بهترین فیلتر آکواریوم کدام است؟

فیلتر سطلی به دلیل جریان و گردش مطلوبی که در آب ایجاد می‌کند، و به خاطر تمیز نگه داشتن آب، برای مدت بیشتر (نسبت به سایر مدل‌ها)؛ کارایی بیشتری داشته و لقب بهترین فیلتر آکواریوم را از جانب خریداران، به خود اختصاص داده است.



:: برچسب‌ها: خرید فیلتر سطلی آکواریوم , خرید فیلتر سطلی , فیلتر سطلی , فیلتر سطلی آکواریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پری

مشخصات آکواریوم آماده آکوا مدل DG-300

ظرفیت : ۳۱ لیتر

ابعاد بدون قاب  : طول ۳۳.۳ ، عرض ۲۲.۸ ، ارتفاع ۴۱ سانتی متر

 

خرید آکواریوم آکوا

معمولا برای خريد آکواريوم و تجهيزات مورد نياز آن زمان زيادی صرف میشود.



:: برچسب‌ها: آکواریوم,آکواریوم شرکتی,آکواریوم سوپر کلیر,آکواریوم کرج,خرید آکواریوم,آکواریوم آماده,خرید آکواریوم آماده ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پری

 

آکواریوم دلسا مدل k580

  • آکواریوم دلسا مدل k580 مکانیزه مناسب برای آب شیرین و پلنت
  • دارای شیشه ای شفاف و مقاوم
  • دارای سیستم نور LED
  • دارای سیستم تصفیه تاپ فیلتر
  • تجهیزات : واترپمپ ، تاپ فیلتر ، اسفنج و LED
  • رنگ آکواریوم : مشکی ،
  • حجم : ۶۵ لیتر
  • ابعاد آکواریوم : طول ۵۸۰ میلی متر ، عرض ۳۰۰ میلی متر ، ارتفاع ۴۸۵ میلی متر
  • وزن آکواریوم : ۱۳.۹ کیلوگرم


:: برچسب‌ها: آکواریوم , خرید آکواریوم , آکواریوم کرج , آکواریوم در کرج , خرید آکواریوم در کرج , آکواریوم کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()