جنس شیشه آکواریوم
نوشته شده توسط : پری

جنس شیشه آکواریوم

جنس شیشه آکواریوم چه چیزی باعث می شود شیشه آکواریوم همیشه قوی، تمیز و بادوام باشد؟

ممکن است از یک خانه لوکس، آپارتمان مبله یا یک هتل بازدید کرده باشید و از آکواریوم زیبای قرار گرفته در سالن داخلی شگفت زده شده باشید. و آکواریوم غول پیکر و زیبا را در آنجا به یاد داشته باشید؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا این آکواریوم ها همیشه نو و تمیز به نظر می رسد. و چه چیزی شیشه آکواریوم را بسیار خاص می کند؟ و چگونه یک آکواریوم میتواند حجم زیادی از آب را تحمل کند؟

این سوالات با دیدن چنین شگفتی در فضای داخلی به سرعت به ذهن خطور می کند. اساساً در مخزن ماهی از نوع خاصی از شیشه به نام شیشه سوپر کلیر یا کریستال برای اطمینان از ایمنی و استحکام استفاده می شود. در مورد شیشه آکواریوم موارد خاص دیگری مانند ضخامت و تمیزی آن وجود دارد. قبل از حرکت به جلو، بیایید دلیل اینکه چرا شیشه سوپر کلیر یا شیشه کریستال برای آکواریوم بهترین است را دریابیم.

برای یک آکواریوم همیشگی، تمیز و مقاوم در برابر خش، هیچ گزینه ای بهتر از جنس شیشه آکواریوم سوپرکلیر وجود ندارد.

    می تواند ضربه زیادی را تحمل کند. و تمیز کردن آن فقط با یک تکه پارچه میکروفیبر است.

    انواع دیگر شیشه یا پلکسی در معرض خراش و ترک هستند. از طرف دیگر، شیشه سکوریت تقریباً چهار برابر قوی‌تر از شیشه معمولی است و به سختی می‌توان خراش روی سطح شیشه‌های سخت‌شده به نظر برسد.

    مهمتر از همه، شیشه سوپرکلیر نسبت به سایر انواع شیشه ها شفاف تر است.

اکنون که دلیل ایده‌آل بودن شیشه سوپرکلیر برای مخازن ماهی شیشه‌ای را فهمیده‌اید، بیایید جلو برویم و سایر تخصص‌های مربوط به آکواریوم‌ها را بیابیم.

ضخامت شیشه توصیه شده مورد استفاده در آکواریوم

آب هر ظرفی را سنگین می کند. و به همین دلیل است که شیشه آکواریوم باید ضخامت مطلوبی داشته باشد. که نه بیشتر از بودجه شما باشد و نه آنقدر نازک باشد که وزن آب را تحمل نکند.

    مخازن ماهی کوچکی که دارای ابعاد ۱۲۰-۶۰ سانت هستند. باید از شیشه با ضخامت حداقل ۹ میلی متر استفاده کنند که به راحتی می تواند ۳۰ لیتر آب را در خود جای دهد.

    مخازن ماهی متوسط ​​با ابعاد ۱۵۰ – ۹۰ سانت به حداقل ضخامت شیشه ۱۲ تا ۱۶ میلی متر نیاز دارند که می تواند ۵۶ لیتر آب را در خود جای دهد.

    یک مخزن ماهی بزرگ با ابعاد ۱۸۰-۲۴۰ سانت باید حداقل از ضخامت شیشه ۲۰ میلی متر استفاده کند تا بادوام و به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند ۲۵۰ لیتر آب را برای گونه های دریایی در خود جای دهد.

از کجا می توان یک آکواریوم با کیفیت بالا را خریداری کرد؟

  • آکواریوم شیشه سوپرکلیر برند APA
    آکواریوم شیشه سوپرکلیر برند APA
    ۷۶۰,۰۰۰ تومان
    امتیاز ۵.۰۰ از ۵ امتیاز ۳ مشتری
  • شیشه آکواریوم کریستال برند APA
    آکواریوم شیشه کریستال برند APA
    ۲,۲۸۰,۰۰۰ تومان
    امتیاز ۵.۰۰ از ۵ امتیاز ۳ مشتری

از کجا می توان یک آکواریوم شیشه سوپر کلیر با کیفیت بالا را خریداری کرد که به بهترین وجه بتوان از آن برای نمایش ماهی های زیبا و رنگارنگ در داخل یک آکواریوم استفاده کرد؟ آکواریوم شیشه کریستال APA زیرا از طریق این شیشه میتوانید به وضوح ببینید که انگار در داخل آب هستید و مستقیماً ماهی را تماشا می کنید. برای خرید شیشه با بهترین کیفیت، به آکواریوم مرجان دریایی ، یک بازار منحصر به فرد و تخصصی برای خرید محصولات شیشه ای از بهترین کارخانه های شیشه مراجعه کنید. آکواریوم خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت بسازید و از دیدن طبیعت در فضای داخلی خود لذت ببرید.

 





:: برچسب‌ها: جنس شیشه آکواریوم,جنس شیشه اکواریوم ,شیشه اکواریوم,شیشه آکواریوم,خرید شیشه اکواریوم,شیشه آکواریوم,آکواریوم،اکواریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: